Tämän päivän erävoitot!


No niin.Aika puhua vähän tästä päivästä.Palaan sitten toisella kerralla ajassa taakse päin.

Esiintymisjännitys

Olen ollut kauan jo arka näyttämään kenellekään osaamistani asioissa,jotka ovat minulle tärkeitä.Jossain on kuitenkin pieni mututuntuma,ettei se aina ole ollut niin.Siinä tuntumassa siis roikun edelleen kiinni,enkä suostu irrottamaan ennen kuin olen saanut selville onko siinä mitään perää!

Esiintymisjännityksestä olen pyristellyt sitkeästi eroon jo kaksitoista vuotta…Huoh,niin,naava kasvaa jo olkapäillä,homettakin..Asia on edennyt hitaasti.Tärkeintä kuitenkin,että varmasti 🙂 Soitan siis pianoa.Olen hankkiutunut kaikkiin mahdollisiin esiintymistilanteisiin.Sanotaan,että se auttaa lopulta.En vain voi sille mitään,että jo esiintymisen suunnittelu aiheuttaa hätäännystä.No joo,eihän se paha ole.Enää.Selviän kyllä,mutta en todellakaan nauti.Sormet tärisee,kädet,selkä ja jalat vapisee.Soita siinä sitten Bachia tyylikkäästi!Toisaalta,olen alkanut ajatella,että ehkä olen vain kaappisoittaja.Eiväthän kaikki esiinny,se on ihan ok.

Aina olen halunnut,salaa,laulaa.Mutta ei kauheeta,sehän olis ihan hirveää!!!Jos joku sattuisi kuulemaan?Minkälaisena ihmisenä mua pidettäisi?Luulisivat varmaan,että kuvittelen itsestäni liikoja tai jotain.Niinpä lauloin yksin,aina ja joka paikassa,lapsesta asti.

MS-tauti

Sain tämän vuoden alussa ms-tauti diagnoosin.Se pysäytti,mutta sysäsi samalla jotain eteen päin.Olin ensimmäisellä laulutunnillani diagnoosista kuukauden päästä.Päätin, että nyt tai ei koskaan.Nyt on aika uskoa jo,etteivät ihmiset ole niin kamalia enkä itsekään varmaan hassumpi ole.On aika tehdä sitä,mistä todella nauttii.Elämä on elämistä varten,juuri nyt,heti!

Elämä,oma

Ensimmäinen tunti oli todella peloista vapauttava ja nyt tunnit ovat ihan normikauraa.On ihan normaalia laulaa,no,ainakin opettajan kuullen 🙂 Tänään sain (jouduin) kokeilemaan mikrofonia.Poikkeuksellisesti luokan lasioven takana oli paljon ihmisiä.Siinä minä vaan päätin,että ihan sama.Katsotaan.Halusin oppia ja siitähän minä myös maksan.Enkä kuollut,en edes halvaantunut.Olihan se jännittynyt suoritus,mutta mitäpä sitten.Siis se ei oikeasti haitannut mua!!Se on uutta minussa.Yleensä jään vaikeroimaan mielestäni pieleen mennyttä suoritusta.Tuo nyt vaan tuli niin spontaanisti,etten kerinnyt valmistautua mitenkään.Aivan loistofiilis!! Vielä lisää samanlaisia kokemuksia,siitä se itsekritiikki karisee 🙂

Toinen erävoitto tälle päivää on portaat.Joita oli tänään lukemattomia.Yleensä kuljen ne rauhassa,reisilihaksia säästellen.Tänään päätin,että perkele.Sitten,jos hyytyy niin hyytyy.Olenpahan ainakin kokeillut paljonko oikeesti kestää.Kyllähän ne hapoilla jalat oli.Ja palautuvat hitaasti ja kuumottaa.Ihan sama!Pystyn siihenkin ja kasvatan sarvet päähän ja pukkaan kaikki nurin jotka muuta väittää 😀

Kiven läpi nukkumaan?

Nyt on fiilis menossa vaikka läpi harmaan kiven 🙂 Toivottavasti seuraa mukana höyhensaarillekin 🙂 Eläkää ihmiset elämää nyt.Tehkää se mikä tuntuu hyvältä,mitä elämältänne haluatte.Huomisesta ei koskaan tiedä.

2 thoughts on “Tämän päivän erävoitot!

  1. Olen lukenut lähes kaikki postauksesi, löysin blogisi Delfinsien kautta. Erittäin paljon samoja kokemuksia ja samoja ajatuksia tapahtumista. Kiitos kirjoituksistasi, niiden lukeminen on ollut yhtäaikaa tuskallista, helpottavaa, oivaltavaa ja ahdistavaa. Älä ikinä anna periksi, äläkä ikinä lopeta kirjoittamista, olet siinä kovin lahjakas. Aloin juuri kirjoittamaan omista kokemuksista myös, http://www.menaiset.fi/blogit/all-true-stories-my-life

    Tykkää

    1. Kiitos!❤Silmäsin sinun blogiasi myös ja aivan totta,meillä on paljon yhteistä😑Mahtavaa,että sinäkin löysit kirjoittamisen ilmaisukeinoksi!Ei,me ei anneta ikinä periksi😊Elämässä on aina jotain hyvääkin!Joskus vaan täytyy käydä pohjan kautta kaivelemassa se kaikki kaunis…Ollaanpahan sitten taas vähän vahvempia😊

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s